البوم هیولا های دبیرستانی (monster high )(2)
البوم تصاویر عروسکی برای موبایل و کامپیوتر
تصاویر زیبا و جدید

 

c11bgxvk0vutxbuoah9.png   9in6lmxg3961n2vcqj24.png      h6nzn8swm8jomqi8cjt4.png 

  1q3ycmsilgzluc5rsh54.png   0qcab0nypijesqcppf2.png    hx93e2q4svue22me0r.png       

ax9mg34xgijjqczcy83.png    gyvfaepzs48mdde3rg6.png 

 


نظرات شما عزیزان:

عشق
ساعت21:42---8 آبان 1394
شماها حق نداريد به ما دبيرستاني ها تيكه بندازيد شما ها دختر خوشگلو خوش فرم نديدي بخاطر همين حسودي ميكنيد

کلیو
ساعت13:39---29 تير 1394
زیاد نبودhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(9).gif

بیتا
ساعت18:10---12 اسفند 1392
من عاشق گروه مانستر هایم همین طور عاشق وب زیبای تو

draculaura
ساعت13:06---22 آذر 1392
چه قدر خوشگل بود... لطفا بیشتر عکس بذار.

ممنون

:)
پاسخ:حتما عزیزم


عسل
ساعت19:28---18 شهريور 1392
علی بود مثل همیشه ازتون متشکرم:)
پاسخ:مممممممممممممممممممممممرسی


سوگل
ساعت13:18---29 خرداد 1392
خیلی عکس های باحالی داشتی مرسی
پاسخ:مرسی سوگل جون


نگين
ساعت18:03---27 خرداد 1392
خيلي زشتتتتتتتتتتتتت بودپاسخ:ممنون از نظرت عزیزم

ناشناس
ساعت14:37---30 ارديبهشت 1392
بد نیست خوبم نسیتپاسخ:مرسی عجیجم از نظرت .. بهترش می کنم

سارا
ساعت16:44---7 ارديبهشت 1392
شلام علوسک جون خوفی من ازاین به بعدعکسای فانتری خوشملموبرات میفرستم توسایت
پاسخ:واقعا ممنونم ازت.. حتما


مهسا
ساعت13:52---8 فروردين 1392
اینارو یه بار دیگه بذاریدپاسخ:به دلیل اینکه آپلود شده اینطوره عزیزم .. حتما باز قرارشون می دم .. ولی احتمالا در تابستون
پاسخ:ممنون نظر گذاشتی سال نوت مبارک


پريا
ساعت21:28---11 اسفند 1391
اااااااخخخخخخخ كاشگي شبيه اينا بودم ووووووواااااااااوووووووووپاسخ:آره . هه خوشگلن

pardis
ساعت13:35---23 بهمن 1391
علوسک جونم به جای شوجولات میتولم کیک های علوسکی بذالم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ پردیس جونم فرقی نمی کنه ... هر چیزی رو که دوست داری بفرست .. فقط شبیه عکسای وب باشه فانتزی و از اینجوری دیگه


pardis
ساعت9:22---23 بهمن 1391
ببشید عسک شوچولات (شکلات) نه شلات


پاسخ:... باشچه شوچولات می گم دیده پلدیس جونم


pardis
ساعت9:21---23 بهمن 1391
سلام سلام سلام سلاااااااااااااااااااااااااااا م

صبحت بچیر عجیجم خوفی عروسک عزیزمممممممممممممممممممممممم

میتونم عکس شلات هم برات بذارم که بذاری تو وبت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:چرا که نه .. فقط کارتونی و فانتزی باشه ...ممنونم دوست خوفم


pardis
ساعت21:47---22 بهمن 1391
سلاممممممممممممممممممممم

من اومدم عروسک جونمممممممممممم
پاسخ:پردیییییس جونم الان میام پیشت .... ببببوس


pardis
ساعت21:47---22 بهمن 1391
سلاممممممممممممممممممممم

من اومدم عروسک جونمممممممممممم
پاسخ:خوووووووش آممممممممممممدیییییی


pardis
ساعت9:34---19 بهمن 1391
خی پس بیخیل نمیخواد خودم یکشنبه میذارم
پاسخ:باشه ..sorry


pardis
ساعت9:14---19 بهمن 1391
سلام عزیزم صبحت بخیر

من خودم امروز تا ساعت 1یا2هستم الان پست میذارم

تو میتونی برام شنبه بذاری
پاسخ:شنبه نه!!درس دارم ببخشید


pardis
ساعت19:52---18 بهمن 1391
سلام گلم


چند روز نیستم میرم مسافرت


میتونی باهمون رمزی که دادم چندتا مطلب تو وبم برام بذاری


البته اگه برات زحمتی نیست


نمیخواد هرروز مطلب بذاری


مثلا امروز گذاشتم جمعه بذار بعد نذار تا یکشنبه


فکر کنم من تا همون یکشنبه برگردم مرسی گلمممممممممممممممممممم


درضمن اگه یادت رفته بهت بگم
پاسخ:اگه تونستم.... احتمالا نتونم...رمزو یادمه ...میام بت می گم


pardis
ساعت18:40---18 بهمن 1391
عزیزم ایمیلم مصدود شده


فعلا بهش دسترسی ندارم


اشکالی نداره الان یه سایتی پیدا کردم


آموزشش رو نوشته دارم میخونم


مررررررررررررررررررررررسی از توجهت
یعنی واست نفرستم؟ باشه


pardis
ساعت18:17---18 بهمن 1391
اره عزیزم اگه زحمت نمیشه بهم یاد بده درست کنم

راستی خودتم درست کن بعد کدشو بده من بذارم تو وبم
پاسخ:باشه...ساعت 8 برات راهنماشو می فرستم


pardis
ساعت18:08---18 بهمن 1391
ممنون از اینکه بیای و نظر میدی عزیزمن


راستی تو بلدی لوگو درست کنی من که بلد نیستم
پاسخ:آره
تو وبت برات یه چیزی نوشتم هر کدومو خواستی بگو


ساعت17:32---18 بهمن 1391

آها راستی به خاطر همون موضوع مطلب هم میسی ازت گلمممممممممممم

چه قدر خوشحالم که با دوستی به خوبی تو آشنا شدممممممممممممممم

پاسخ:منم همینطور  



ساعت17:18---18 بهمن 1391
عروسک جووووووووووووووووونم

یه قالب گذاشتم انقدر نازهههههههههههه

برو زود تند سریع ببین
پاسخ:حتتتتتتتتتتتتما


pardis
ساعت16:18---18 بهمن 1391
همه این ها یک شوخی مسخره بود و من به هیچ عنوان وب دیگری ندارم


ییخشید عروسک جون که شوخی کردم
پاسخ:!!!ههههه
پاسخ:خواهش عزیزم این چه حرفیه


ساعت15:57---18 بهمن 1391
اه این رمز وب بلیم بود ببخشید اشتباه گفتم رمزمو بعدا بهت میگم
پاسخ:خواهش رفیق


ساعت15:56---18 بهمن 1391
عزیزم یه وبلاگ دیگه تولوکس بلاگ تاسیس کردم دیگه بیا اونجا میخوام تمام مطالبی رو که تو بلاگفا داشتم رو تو وب جدیدم منتقل کنم وب قبلیم رو اختصاص دادم به جاستین و عکس هاش و خبراش وب عمومیم تو لوکس بلاگ هست

آدرسش همون قبلی شبنم رادمنشه



اگه میخوای بیا

بای بای
پاسخ:باشه


pardis
ساعت19:03---17 بهمن 1391
راستی قالبو تمام امکاناتشو عوض کردم بیا ببین خوبه؟


pardis
ساعت18:21---17 بهمن 1391
HELLO MY BEST FRIEND

سلام عروسک جووووووووووووووووووووووووووونم خوفی

آره دیگه دانشجو هستم راستی نگفته بودی دبیرستانی هستی ای شیطون

اسم دبیرستانت چیه عزیزم من تو دانشگاه تهران هستم این قدر خوش شانس بودم که تو تهران افتادم هههههههههههه

و چشم گلم قالبم رو عوض میکنم و یه قالب دخترونه و شاد میذارم

یه دنیا بووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووس

تقدیم به تو دوست جونم
پاسخ:ممممممممممممنونممممممممم my best friend


pardis
ساعت13:54---16 بهمن 1391
سلاممممممممممممممممم عزیز من

خوبی؟خوشی؟سلامتی؟درسا خوبه؟شاگرد زرنگ هستی؟اگه تمام جوابا آره پس بدو بیا بغلم چون امروز خیلی خوشحال هستم*

امروز استادم جلوی همه بچه ها گفت:پردیس یکی از بهترین شاگرد های منه البته پردیس که نگفت گفت خانم رادمنش

اون موقع همه پسرا مثل ..............داشتن نگاه میکردن بعد از کلاس داشتم به دوستام جلوی بعضی پسرا میگفتم که نه اینکه هوش دخترا کاملتر و بهتر از پسراس واسه همین همش استاد از ما دخترا تعریف و تمجید میکنه

چون چند باره دیگه هم اسم چنتا دیگه از دوستامو نام برده بود

عروسک جون اونم تو رشته پزشکی خیلیه استادت بهت بگه که تو یکی از بهترین شاگرهای منی

وااااااااااااای دارم از خوشحالی بال در میارم

عروسک جون برام دعا کن بتونم قبول شم و لیسانسمو بگیرم

بوووووووووووووووووووووووس


پاسخ:حتما پردیس عزیزم...حتما


pardis
ساعت14:27---13 بهمن 1391
میسی دوستم عزیزم

you are my best friend

i love you


Thanx mY friend *


pardis
ساعت15:08---12 بهمن 1391
چه قدر غلط املایی داشتم دیگه ببخشید

راستی دوست جونم میشه عکسای عشقم یعنی باب اسفنجی و پاتریکو بذاری عاشق این دو تام خیلی بامزه هسستن نخصوصا پاتریک کارتونشو دیدیخیلی باحاله تو پروفایلم هم تو قسمت علاقه مندی هام نوشتم اصلا پروفایلمو خوندی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:معلومه که خوندم... تما قرار می دم ...حتما .. قول قول


pardis
ساعت15:03---12 بهمن 1391
عزیزکم عروسک جونم هرجی آدرس وبتو میخوام تو وب خودم بذارم و ثبت کنم نمیشه

میخوای خودت بیا که ثبت کنی گلم

اگه موففق شده خبر بده
پاسخ:عزیزم در بلوگفا نمی شه لینک وبلاگ های دیگه رو نوشت... عب نداره


فرحناز
ساعت22:45---9 بهمن 1391
من دوست دارم عکس های بیشتری بگذاریدپاسخ:حتما

فرحناز
ساعت22:45---9 بهمن 1391
من دوست دارم عکس های بیشتری بگذاریدپاسخ:حتما عزیزم. مممنونم

دنیا
ساعت13:51---16 آذر 1391
وب قشنگی داری ولی به چه درد میخوره؟
پاسخ: برای استفاده از تصاویر و تماشا .. ممنون که وقتتو صرف تماشای وب کردی.


امیر
ساعت19:14---5 مهر 1391
سلام کد بنرم چی شد
  :.ما که گفتیم دیگه بنر نمی سازیم ...متاسفم


سارا
ساعت23:32---13 شهريور 1391
عزیزم برا ی من یه بنر بساز که عکس تیلور و جاستین کتی پری و انرکه باشه و خییییییییلیییییییییی جیگر باشه دستتم در نکنه من که لینکت کردم!!!پاسخ:باشه عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:monster high, :: 13:31 :: نويسنده : عروسک و ملوسک

درباره وبلاگ

سلام دوستان ... از همه ی صفحات وبلاگ بازدید کنید و یا اگر دنبال تصویر خاصی هستید به قسمت موضوعات برید ... در صورت تمایل نظراتتونو اعلام کنید ............ ایمیل وبلاگ :albumdoll@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 1279
بازدید کل : 842853
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 2088
تعداد آنلاین : 1

......بنر وبلاگ ما ........

albumdoll.loxblog.com ...تصاویر فانتزی و جدید

...... بنر وبلاگ شما ......

¢lï¢k

http://mahdyeh1378.mihanblog.com